Street Food’un Yeni Adresi: SNOB

Herkese selam! Haftayı güzel bir mekan önerisi ile devam ettirelim o zaman J Hamburger, dürüm, hot dog severlerin kesin geleceği bir yer: SNOB Street Food.

Burası aslında fine dining ve street food akımını bir araya getiren bir mekan olmuş. Muhammara gibi geleneksel mezeyi de, burger gibi sokak lezzetini de kombinleyip yemelere doymayacağınız bir yer, sloganları da #letitsnob J

Amsterdam dahil tam 7 farklı şubesiyle büyümeye devam eden SNOB’un girişimcilerinden biri ise ünlü oyuncu ve ‘mükemmel baba’ olarak sosyal medyada ününe ün katmış Uraz Kaygılaroğlu!

Ben Galleria şubesine gittim, güler yüzü ve samimiyetiyle bizlere yardımcı olan arkadaşlar zaten dakika 1 gol 1 ile gönlümüzde yer edindi J Genç ve çalışkan çalışanları, cool atmosferi, tertemiz masaları da puanlarına puan kattı açıkçası.

Akşam yemeği için 2 köfteli classic burger, ortaya patates ve Sprite sipariş ettik. Aşağıda göreceksiniz, hamburger ef-sa-ney-di! Cheddar mükemmel erimiş, Brioche ekmekleri süper lezzetli, köfteler gerçekten yumuşak ve tıkaç gibi mideye oturmuyor J Burada hamburger sipariş edince yanında hamburgerle birlikte patates değil, KÖZ MISIR GELİYOR, özel soslara banılmış. Tadı şahaneydi! Ortaya söylediğimiz patatesler ince kesim ve baharatı kâfiydi fakat patatesin yanındaki o sos… O sos… Arkadaşlar böyle bir şey yok! Hayatımda ilk defa yedim, muhtemelen kaşarlı bir sostu ve o kadar güzeldi ki! Giderseniz patatesleri o sosa banmadan ayrılmayın oradan bence.

Henüz tadamasak da, buraya gidenler hot dog’unu da çok tavsiye etti. Ennn kısa zamanda kesinlikle gidip yiyeceğim, aklınızda bulunsun!

Kalkmamıza yakın çay gönderildi, müdür beyin ikramı… Böyle küçük jestler sırf beni mi etkiliyor? 😅 Çay da şahaneydi, bu hareket de J

Bizleri bu kadar iyi ağırlayan SNOB Street Food ailesine bir de buradan teşekkür edelim istedik! İşte o lezziz hamburger, mısır ve patatesin görüntüsü:

441098ef-d911-49f0-8ad9-17b22f02eadc

Giderseniz yorumlarınızı bekliyoruz!

One Reply to “Street Food’un Yeni Adresi: SNOB”

  1. […] Galleria’ya, yani Türkiye’nin ilk AVM’sinin olduğu yere aşırı yakın. Daha önceki SNOB yazımızın orası! Arabanızı park edecek bir dolu yer var, bundan endişeniz olmasın […]

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir