Ödüllü Film: Baby Driver

Merhaba! Ocak ayı film listesi yaptınız mı? Daha çok hangi türde filmler tercih edersiniz? Romantik mi Gerilim mi? Aksyion mu Korku mu? Komedi mi Suç mu? Eğer Aksiyon, komedi ve suç ise on numara bir filmle geldim: Baby Driver!

Baby Driver 2017 çıkışlı, Edgar Wright tarafından yazıp yönetilmiş bir aksiyon, komedi ve suç filmi. Türkçe “Tam Gaz” olarak bilinen Baby Driver’ın başrollerinde Kevin Spacey ve Ansel Elgort yer alıyor! Film 1 saat 55 dakika ama aksiyon hat safhada, yani bu da filmi 1 saatmiş gibi hissettiriyor 🙂

Filmin ana teması soygunculuk, çete ve isimden anlaşılacağı üzere araba sürmek aslında. Baby, olan borçlarını kapatmak için kendini bir çeteyle/çetelerle birlikte soygun yaparken bulur ve olaylar bunun etrafında şekillenir.

Öyleyse benim filme yorumuma gelelim. Ben filme ba-yıl-dım. Ailecek izledik, film öyle hızlı başladı ki şok olduk. Hemen bir olaylar bir aksiyonlar driftler falan. Zaman ilerledikçe baş karakterin neden soygun yaptığını, geçmişte ne yaşadığını öğreniyorsunuz ve film daha da çekici olmaya başlıyor. Bir zaman sonra baş karakterimiz Baby, aşık oluyor ve beraberinde getirdiği belalar resmen çift için bir sınav oluyor. Film model model arabalarla dolu, özellikle araba meraklılarını fena sarıyor 🙂 Bolca kan göreceksiniz; vurulan vurulana, ölen ölene resmen. Beynin aktığı sahneler, kanlı yüzler vs müthiş yapılmış. Kevin Spacey de her zamanki gibi rolünün hakkını vermiş valla. Filmin sonlarına doğru olaylar bitti, dedim bakayım bitmesine kaç dakika kaldı 5 mi 10 mu. Bir bakarım 35! Eee ne olacak ki artık diye düşünürken yine bir macera koptu. Film ne kadar hızlı ve aksiyonlu başladıysa o kadar da hızlı ve aksiyonlu bitti anlayacağınız. Küçük çocuklarınızla izleme taraftarı değilim elbette, ama yetişkinler için birebir. Ayrıca böyle soygun, çete, kan dolu filmlerde dil baya argo hatta küfür dolu olurken (en azından benim gözlemime göre) bu filmde beni rahatsız eden hiçbir şey olmadı. Gerçekten çok beğendim ve arkadaşımın tavsiyesi üzerine izlediğim bu filmi iyi ki izlemişim diyorum.

BeyazPerde’den 4/5, Sinemalar.com’dan 7,7/10, IMDb’den 7,6/10 ve RottenTomatoes’dan %92 oranında puan toplamış Baby Driver, benden de 8/10 aldı. Zaten Baby Driver 2018 yılında çeşitli alanlarda olmak üzere tam 6 adet ödül almış!

Şimdilerde Baby Driver 2’nin geleceği söylentileri var, devam filmi ama adı farklı olacakmış. Ne zaman hayata geçirilir, geçirilir mi bilemiyorum ama umarım olur!

Siz izlediniz mi? İzlediyseniz filme puanınız kaç? İzlemediyseniz, izlemeyi düşünüyor musunuz?

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir