Dünyanın En Güçlü Kil Maskesi ve Cilt Bakımı

Merhabalar! Bugünkü yazımda sizlere rutin olarak uyguladığım, cidden etkisini gördüğüm 3 üründen bahsedeceğim.

  1. Aztec Secret Kil Maskesi (Dünyanın en güçlü kil maskesiymiş!)

Ben bu ürünü Trendyol’dan tavsiye üzerine aldım. Fiyatı ilk başta uygun gelmeyebilir evet, ama ben bu fiyata rağmen denemek istediğim için aldım. Kargo elime ulaştı ve ürünün boyu DEVASA. Yani 2 kişi kullandığımız için ve rutin haline soktuğumuz için ne kadar dayanır bilemiyorum ama AŞIRI BÜYÜK. Kendisi bildiğiniz kil! 1 kabın içerisine 1 yemek kaşığı kil, 1 yemek kaşığı su/sirke koyuyorsunuz ve macunlaşana kadar karıştırıyorsunuz, zaten hemen macunlaşıyor sizi yormuyor 🙂 Bu ölçü 2 kişiye fazlasıyla yetip artıyor bile, ama 1 tatlı kaşığı da çok az olur diye bilemedim, hep bu ölçüyle yapıyorum. Macunlaşan kili hassas ciltliyseniz 5 dk, normal cilt tipine sahipseniz 15 dk yüzünüzde tutuyorsunuz. Ben 10 dk beklettim garantiye oynadım 🙂 Cilde vallahi botoks etkisi yapıyor. Öyle bir taşlaşıyor ki Fantastic 4’daki Taş Adam’a başkalaştığımı düşündüm. Baya gülemedim konuşamadım falan :/ Sonra yüzden zor arınacağını düşündüğüm bu kil, kolaycana çıktı ve yüzüm resmen pamuk gibi oldu. Cildimde ciddi bozukluklar olmasa da, hem yumuşattı, hem gözeneklerimi açtı, hem siyah noktalardan arındırdı hem de resmen fresh hissettirdi. Haftada 1-3 kez uygulanabilir. Gerçekten tavsiye ederim. Ben 3 haftadır uyguluyorum ve çok memnunum.

Aztec Secret İndian Healing Kil Maskesi 454 Gr Fiyatı

2. Avon Care Maskeler

Bu ürünleri ise ne zaman kullanmaya başladım bilmiyorum ama uzuuun zamandır kullanıyorum. Minimum Ocak 2020’den beri! Hepsini denedim, hepsi ayrı güzel. Bir işe yarıyor mu derseniz NET VE GARANTİ olarak tavsiyem Aloe Vera’lı olandır! Yüze öyle bir canlılık ve ferahlık katıyor ki, inanılmaz iyi geliyor. Dış görünüşte minik bir canlılık görünüyor ama hissedilen onun 100 katı. Fakat sık kullanma taraftarı değilim, nedenini de bilmiyorum 🙂 Ayda 2 kez falan kullanıyorum. Bana yetiyor da açıkçası.

3. Gül Suyu

Zaten anneannelerimizin yöntemi, doğal tonik gül suyunu bilmeyen yoktur diye düşünüyorum. Yüzümü her sabah ve her akşam gül suyu ile temizliyorum. Yaşattığı serinlik hissi bana enerji veriyor. Sabahları ayılmama yardımcı olurken geceleri de yatağa arınmış olarak girdiğimi düşünüyorum. Ayrıca, gözlerimdeki makyajı (eyeliner dahil) eğer yağsız bir temizleme suyuyla silmek istiyorsam net bunu kullanıyorum. Hem zararsız hem işe yarar. Gül suyu envai çeşit markada mevcut ama benim favorilerim Otacı, Gülşah ve Eyüp Sabri Tuncer. Gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.

Ayrıca, bu 3 ürünü de hem kadınlar hem erkekler kullanabilir. Unutmayın, cilt bakımı cinsiyet ayırt etmez; sağlıktır, hijyendir. 🙂

Keyifli günler!

One Reply to “Dünyanın En Güçlü Kil Maskesi ve Cilt Bakımı”

  1. […] Cilt bakımı için buraya tıklayabilirsiniz! […]

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir